hulp bij aankoop los toestel discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik sta op het punt een iphone als los toestel te kopen, dus zonder abonnement. mijn hi abonnement loopt nog gewoon en ik wil mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hulp bij aankoop los toestel
ik sta op het punt een iphone als los toestel te kopen, dus zonder abonnement. mijn hi abonnement loopt nog gewoon en ik wil mijn eigen sim kunnen gebruiken.
ik heb de keuze uit een jailbroken (yellowsnow) 8gb voor 500,- of een 16gb met turbosim 2.2.1 voor 550,- wat is de veiligste keuze? (ziter verschil in betrouwbaarheid/veiligheid/'legaalheid' tussen turbosim en yellowsnow patch? ik zal m niet gebruiken als mp3 speler (heb n 20gb speler), maar vind n hoop software wel weer makkelijk. heb ik dan genoeg aan 8Gb? graag advies vast bedankt Gieleke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wacht anders even op de nieuwe iPhone 3GS die binnenkort uitkomt
|
|||
|
|||
maar die zal nog niet als los toestel te koop zijn lijkt me(?)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke, maar dan nog zal die t eerste jaar zeker niet voor ovengenoemde bedragen te koop zijn lijkt me.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want men is precies al vergeten men in belgie dit nu helaas ook mag doen,een abo verplichten zoals in nederland. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 los toestel via Vodafone | Kubusx | Koopinformatie Nederland | 1 | 03-12-10 23:19 |
Iphone los toestel | Upodtouch | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-09 18:32 |
Hulp nodig bij mijn aankoop iphone! | ivoback | Koopinformatie Nederland | 6 | 05-01-09 21:04 |
Los toestel 3G iPhone | gemmelos | Archief | 2 | 10-06-08 16:08 |
Hulp Nodig Bij Aankoop Iphone !!!! | mrky | Koopinformatie Nederland | 4 | 15-02-08 20:58 |
|
|