Iphone 3GS koopproces discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Helaas is 2 maanden geleden mijn Iphone 1e generatie gejat. Ik gebruik dus weer mijn oude telefoon icm met mijn sim only abbo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS koopproces
Beste forumleden,
Helaas is 2 maanden geleden mijn Iphone 1e generatie gejat. Ik gebruik dus weer mijn oude telefoon icm met mijn sim only abbo van HI (kan elk moment worden opgezegd, wel opzeg termijn van 3 maanden dacht ik). Natuurlijk moet ik weer een Iphone hebben en dus heb ik een paar vraagjes voor de mensen die ervaring hebben met het overzetten van je abbo (mensen die de 3G hebben gekocht waarschijnlijk). Ik heb nu een Hi simonly abbo maar wil overstappen naar de 3GS (als hij sim lock vrij komt pak ik die, maar ik acht die kans klein). Wat is verstandig om nu te ondernemen. Moet ik Hi bellen, mijn huidige abbo opzeggen? En wat geef ik als opzeg datum op? Moet ik T-mobile binnenlopen (misschien niet vandaag maar over een week) en de Iphone 3GS reserveren? En hoe zit het met nummerbehoud? Misschien zijn hier simpele antwoorden op, maar ik heb altijd al Hi gehad dus nog geen ervaring met het veranderen van provider. Kortom: Hoe verloopt het koopproces vanaf nu als je een andere provider gebruikt dan T-mobile. Alvast bedankt. Mvg Milan
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vervelend dat ie gejat is!
Je kunt twee dingen doen: 1. Je kunt naar T-Mobile overstappen (niet aan te raden qua netwerk, KPN is beter) Houd rekening met 3 maanden opzeg termijn, je krijgt dan je nieuwe iPhone wel direct mee maar kunt dan dus pas na 3 maanden je huidige nummer gebruiken als je die wilt meenemen. 2. Je abonnement omzetten naar simonly, dit gebeurd dan ook na 3 maanden. Lage maandelijkse kosten en dan een iPhone 3G S los simlock vrij kopen. Let wel op dat je een officieel simlock vrije koopt en niet een die gekraakt is, daar heb je niks aan. Je kunt nu al bijvoorbeeld bij iphoneservicepoint reserveren (heb ik ook gedaan) iPhone 3G S Shop - Reserveren iPhone 3G S, iPhone, iPhone 3G, iPhone 2.0, iPhone aanbieding / aanbiedingen, iPhone 16GB, iPhone 8GB, simlock vrij, unlocken - iPhone Service Point voordeel hiervan is dat je gewoon je eigen provider houdt en lekker simlock vrij kunt bellen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
//al beantwoord. |
|
|||
|
|||
En? Wat gaat ie kosten dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar als je m niet update kan t toch geen kwaad?
en anders zijn er toch turbosims e.d.? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|