//

Iphone 3Gs kopen nu 2 weken 3G

Iphone 3Gs kopen nu 2 weken 3G discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen. Ik heb 2 weken geleden een iPhone bij T-mobile gekocht. Toen is mij gezegt dat er geen reden zou zijn om op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-06-09, 10:46
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard Iphone 3Gs kopen nu 2 weken 3G

Hallo mensen.
Ik heb 2 weken geleden een iPhone bij T-mobile gekocht. Toen is mij gezegt dat er geen reden zou zijn om op de 3Gs te wachten. Nu zie ik de specs van de nieuwe iPhone en heb ik toch wel spijt.
Is er nu een mannier om aan die 3Gs te komen, bv door inruilen bij T-mobile of door die van mij nu te verkopen en ergens anders een nieuwe te kopen?
Weet iemand hoe ik daar aan kan komen? Of kan/ mag dat niet in Nederland?
Of is het de moeite helemaal niet waard? Want die camera ziet er wel heel goed uit.
Alvast bedank voor de moeite.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-09, 11:17
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard terug naar de winkel

Ik zou zeker reclameren bij T-mobile. Hoe kunnen ze dat nu zeggen! Zelfs als ze niet vooraf geweten hebben wat en hoe, kon iedereen op zijn klompen aanvoelen dat het beste advies is als het enigszins kan 8 juni af te wachten. Commercieel gezien klopt het natuurlijk, anders verkopen ze niets meer, maar klantgerichtheid is in dit voorbeeld 0.

Ik snap heel goed dat je je lullig voelt. aan de andere kant ben je zelf natuurlijk ook wel een beetje dom geweest (om in Maxima termen te spreken). Ook jij had op je klompen kunnen aanvoelen dat je beter even kon wachten.

Deze 3g weer doorverkopen kun je proberen, maar dat kost je wel een hoop geld vrees ik voor je.

Succes!

Jos
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS 32GB wit haarscheuren (2 weken oud) Goudvis12 iPhone algemeen 10 21-07-10 14:49
Iphone 3Gs Kopen. Zip sp 4 real Koopinformatie Nederland 12 10-10-09 17:51
Iphone 3Gs kopen? jacobdeboer33 Archief 2 13-08-09 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.