//

gefopt bij afsluiten abonnement

gefopt bij afsluiten abonnement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen zaterdag heb ik mijzelf (eindelijk) een iPhone gegunt met het afsluiten van een nieuw abonnement bij T-Mobile. Officieel loopt mijn oude abonnement nog tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-06-09, 23:16
keesvana keesvana is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard gefopt bij afsluiten abonnement

Afgelopen zaterdag heb ik mijzelf (eindelijk) een iPhone gegunt met het afsluiten van een nieuw abonnement bij T-Mobile. Officieel loopt mijn oude abonnement nog tot begin september. Slechts 4 dagen na de aankoop komt men met de mededeling dat er een nieuwe iPhone op de markt komt. Heeft iemand een idee of ik iets kan reclameren? Had men mij niet op zijn minst moeten inlichten dat dit er aan zat te komen? Ik kon per slot van rekening nog bijna 3 maanden wachten. Ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-09, 23:21
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Volgens mij is er een "afkoel periode" van 7 dagen ?
Ik zou gelijk even bellen en annuleren + een bevestigingsbrief.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps afsluiten bij FW 4.0 JorritV70 iPhone Apps 7 10-07-10 10:19
Kan ik al veilig een abonnement afsluiten? Ervaringen T-Mobile? Ba5 Archief 8 24-10-09 21:21
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 20:49
Windows: Itunes loopt vast bij afsluiten bassliner iTunes 22 22-03-09 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.