Iphone 4 los toestel via Vodafone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb abonnement bij Vodafone lopen, loopt pas over een jaar af. Nu zag ik dat ze bij Vodafone de Iphone 4 ook als los toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 los toestel via Vodafone
Heb abonnement bij Vodafone lopen, loopt pas over een jaar af.
Nu zag ik dat ze bij Vodafone de Iphone 4 ook als los toestel aan bieden, en tevens sim/prepaidlockvrij. Als ik het goed begrijp kan ik dus zo'n los toestel van de Vodafone site bestellen en zou ik deze gewoon kunnen gebruiken met mijn lopende abonnement? Ik zie dat je er een gratis Micro Sim bij krijgt, neem aan dat je deze kunt activeren bij een Vodafone winkel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb vandaag ik de Vodafoneshop een microsim gehaal, deze is idd gratis en zetten de oude gegevens netjes op de nieuwe simkaart. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tel.nummer prepaid overzetten op los toestel iphone 4 | heide | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-11-10 20:32 |
Iphone los toestel | Upodtouch | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-09 18:32 |
Los toestel 3G iPhone | gemmelos | Archief | 2 | 10-06-08 16:08 |
|
|