Toestel stil zetten !?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds vandaag heb ik een raar probleem normaal als je de stil knop naar beneden duwt begint ie te trillen maar sinds vandaag is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toestel stil zetten !?!
Hallo,
Sinds vandaag heb ik een raar probleem normaal als je de stil knop naar beneden duwt begint ie te trillen maar sinds vandaag is het anders als ik heb nu naar beneden duw gebeurd er niks en als ik hem naar boveb duw trilt ie .. Kan iemand me helpen Alvast bednkt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor app(s) heb je onlangs geïnstalleerd via Cydia? Daar zal vast de oorzaak te vinden zijn.
|
|||
|
|||
Youtube downloader van cydia
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma om iPhone stil te zetten | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 16 | 05-10-10 22:00 |
Programma op iPhone stil te zetten | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-08-10 21:30 |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
Vastlopen bij app op toestel zetten | Hamertej | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 05-02-10 16:53 |
kan iphone niet meer op stil zetten | shaabtox | Archief | 6 | 28-10-08 10:48 |
|
|