Iphone 3GS Podcast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ben al een tijdje op zoek naar een antwoord op mijn vraag tot op heden niks kunnen vinden op Google of via dit forum. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS Podcast
Hallo ben al een tijdje op zoek naar een antwoord op mijn vraag tot op heden niks kunnen vinden op Google of via dit forum.
Tijdens het afspelen van een podcast op mijn iPhone 3GS verdwijnt soms de schijf balk om de podcast door te spoelen of terug te spoelen of 30seconden terug te gaan. Weet iemand waardoor dat komt, ik heb geen jailbreak of iets anders gedaan. Het is niet van levens belang maar wel vervelend. Iedereen alvast bedankt MVG Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: State of Trance-podcast niet op iPhone? | fbss | iTunes | 3 | 09-10-10 13:06 |
Windows: Podcast naar iPhone uploaden | sjoerdstoop | iTunes | 2 | 10-08-10 21:41 |
Muziek: iPhoneCast (podcast met nieuws over de iPhone) tips | jonathan | Muziek, foto & video | 0 | 23-10-08 23:16 |
Mcast.fm - iPhone podcast portal | jvdsandt | iPhone Apps | 1 | 19-09-08 13:16 |
|
|