iPhoneCast (podcast met nieuws over de iPhone) tips discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ga iPhoneCast opzetten, een tweewekelijkse podcast met nieuws over de iPhone. Graag wilde ik weten of jullie suggesties hebben wat ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhoneCast (podcast met nieuws over de iPhone) tips
Hallo mensen,
Ik ga iPhoneCast opzetten, een tweewekelijkse podcast met nieuws over de iPhone. Graag wilde ik weten of jullie suggesties hebben wat ik wel of juist niet moet doen/plaatsen. Ik heb wel al bedacht dat ik iedere aflevering één of twee mensen kort wil interviewen, gewoon welke iPhone-versie ze hebben, favoriete applicatie etcetera, dus zijn er mensen die zich beschikbaar stellen? Mogelijk staat er een beloning tegenover Met vriendelijke groet, Jonathan Edit: Het hele feest gaat niet door... Laatst gewijzigd door jonathan; 25-10-08 om 23:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
podcast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat moet je niet doen met je Iphone tips! | frida | Chat en geruchten | 14 | 28-08-08 21:26 |
Windows: Probleem met video-podcast's | Giet | iTunes | 5 | 13-05-08 21:50 |
|
|