Bibliotheek Itunes bijwerken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via een 2e pc met Itunes flink wat muziek toegevoegd op mijn centrale muziekserver. Nu open ik Itunes weer op mijn originele pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bibliotheek Itunes bijwerken
Ik heb via een 2e pc met Itunes flink wat muziek toegevoegd op mijn centrale muziekserver. Nu open ik Itunes weer op mijn originele pc (waar ook mijn Iphone synchroniseert) maar de nieuw gekopieerde muziek staat er niet tussen. (wel in Windows Verkenner uiteraard). Kan ik op een of andere manier Itunes ook eenvoudig weer de server laten synchroniseren of moet ik een compleet nieuwe bibliotheek aanmaken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan je al de nummers op de server samen selecteren?
doe dit en sleep ze gewoon in itunes,zo worden ze er dan vanzelf ingezet
|
|||
|
|||
slepen kan, maar komen ze er dan niet dubbel in te staan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod blijft hangen op bijwerken bibliotheek | cbkleipool | iPhone algemeen | 3 | 08-02-11 12:03 |
Windows: Itunes muziek bijwerken | Bhola | iTunes | 0 | 08-01-11 18:18 |
Bibliotheek Bijwerken gevolg: groot deel foto's KWIJT! | ovide_nl | Muziek, foto & video | 0 | 19-08-10 12:26 |
Windows: iTunes bibliotheek automatisch bijwerken | Guest-20201028093429 | iTunes | 1 | 22-01-10 17:00 |
Kan ik iTunes bijwerken | nelleke | Archief | 2 | 25-12-07 18:25 |
|
|