iTunes bibliotheek automatisch bijwerken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik een ander programme gebruik voor het downloaden van mijn muziek, komen de gedownloade nummers niet automatisch in de iTunes bibliotheek te staan. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes bibliotheek automatisch bijwerken
Omdat ik een ander programme gebruik voor het downloaden van mijn muziek, komen de gedownloade nummers niet automatisch in de iTunes bibliotheek te staan. Ik sla alle muziek echter wel op in dezelfde map. Is het mogelijk om iTunes bij het opstsrten automatisch nieuwe bestanden aan de bibliotheek toe te laten voegen?
TriXal0ne |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou moeten kunnen met dit programma:
iTunes Folder Watch Laat even weten of het iets is, dan help je wellicht andere mensen ook nog.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod blijft hangen op bijwerken bibliotheek | cbkleipool | iPhone algemeen | 3 | 08-02-11 12:03 |
Windows: Itunes muziek bijwerken | Bhola | iTunes | 0 | 08-01-11 18:18 |
Bibliotheek Bijwerken gevolg: groot deel foto's KWIJT! | ovide_nl | Muziek, foto & video | 0 | 19-08-10 12:26 |
Muziek: Bibliotheek Itunes bijwerken | Michaelangelo | Muziek, foto & video | 2 | 24-10-08 13:21 |
Kan ik iTunes bijwerken | nelleke | Archief | 2 | 25-12-07 18:25 |
|
|