iPod blijft hangen op bijwerken bibliotheek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Niets bijzonders gedaan, een paar CDs gedownload de laatste weken met mijn iPhone en vervolgens aan mijn computer gehangen een paar dagen geleden. Nu bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod blijft hangen op bijwerken bibliotheek
Niets bijzonders gedaan, een paar CDs gedownload de laatste weken met mijn iPhone en vervolgens aan mijn computer gehangen een paar dagen geleden.
Nu bij het starten van de iPod blijft hij maar hangen op het scherm "bibliotheek bijwerken" restarten en opniew koppelen aan computer hebben niet geholpen. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem
Heb jij op je vraag een oplossing gekregen?
Bedankt, Harm Jan Volkers |
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee om dit te verhelpen, kan ook geen foto's meer maken.
Zou het aan een app kunnen liggen? |
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoeveel je op je iPod hebt staan? Maar hoe meer je er op hebt staan en hoe slomer hij wordt, en een jailbraik helpt ook niet echt met de snelheid, misschien dat je hem een x zou moeten opschonen?
|
Labels |
bijwerken bibliotheek, ipod, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch blijft hangen | JailbreakerPro | iPhone algemeen | 1 | 19-05-11 17:46 |
iPod touch: ipod touch 2g blijft hangen | steflovesheripodtouch | Jailbreak | 1 | 27-12-10 14:53 |
ipod blijft hangen op ''oplaadscherm'' | thomassi9 | iPhone algemeen | 0 | 30-06-10 22:08 |
Windows: iTunes bibliotheek automatisch bijwerken | Guest-20201028093429 | iTunes | 1 | 22-01-10 17:00 |
Muziek: Bibliotheek Itunes bijwerken | Michaelangelo | Muziek, foto & video | 2 | 24-10-08 13:21 |
|
|