ipod blijft hangen op ''oplaadscherm'' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn ipod touch deed het opeens niet meer. als ik hem oplaad via mijn computer krijg ik het scherm dat ik hem op itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo,
mijn ipod touch deed het opeens niet meer. als ik hem oplaad via mijn computer krijg ik het scherm dat ik hem op itunes aan moet sluiten. maar mijn computer leest hem niet. dus hij blijft op het scherm ''sluit aan op itunes'' hangen. bovenin zie ik wel het tekentje waar ik kan zien hoever hij al is opgeladen. als is hem van de computer loskoppel zie ik dat mijn ipod helemaal is opgeladen, maar hij blijft op het scherm ''sluit aan op itunes'' hangen. weet iemand wat ik hiermee moet. mvg, even voor de duidelijkheid: dit scherm krijg ik: http://i49.tinypic.com/2n9m6w7.jpg Laatst gewijzigd door Bomans; 30-06-10 om 22:47. Reden: edit knop gebruiken aub |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch blijft hangen | JailbreakerPro | iPhone algemeen | 1 | 19-05-11 17:46 |
iPod blijft hangen op bijwerken bibliotheek | cbkleipool | iPhone algemeen | 3 | 08-02-11 12:03 |
iPod Touch 3G Apple Logo blijft hangen | Mimbosa | Archief | 8 | 05-01-11 23:00 |
iPod touch: ipod touch 2g blijft hangen | steflovesheripodtouch | Jailbreak | 1 | 27-12-10 14:53 |
Ipod blijft op shuffle hangen | Baszt | iPhone algemeen | 0 | 15-07-10 17:11 |
|
|