multitasken op ios4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Upgrade naar ios4 verliep vlekkeloos, 3GS loopt minstens net zo vlot maar hoe werkt multitasking nou? Ik dacht lekker via internet naar Oranje-Slowakije te lijsten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
multitasken op ios4?
Upgrade naar ios4 verliep vlekkeloos, 3GS loopt minstens net zo vlot maar hoe werkt multitasking nou? Ik dacht lekker via internet naar Oranje-Slowakije te lijsten en intussen andere dingen te doen maar dat ging niet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een zoeksysteem dat naar mijn idee prima werkt.
Multitasken is alleen mogelijk bij apps die hiervoor een update hebben gehad. Als je even gebruik maakt van het zoeksysteem kom je hier wel uit.
|
|||
|
|||
Oh vandaar!
Ik vond dat hele multitasken maar een sof...bijna bij elke app wordt alles afgesloten en weer opnieuw opgestart. Zouden er nog wel updates komen??? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multitasken veroorzaakt crash. | sanders | iPhone algemeen | 0 | 05-12-10 23:17 |
iPhone: Hoe zet ik multitasken uit? | iOzan | Jailbreak | 4 | 04-11-10 23:23 |
Echt multitasken via jailbreak | frangipaneman | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-09-10 12:17 |
Multitasken | Guest-090420131051 | Archief | 1 | 15-04-10 11:07 |
|
|