Podcast naar iPhone uploaden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone-vrienden, Via-via heb ik een podcast (om precies te zijn de Start to Run-podcast) gedownload. Deze wil ik graag naar mijn iPhone uploaden om te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Podcast naar iPhone uploaden
iPhone-vrienden,
Via-via heb ik een podcast (om precies te zijn de Start to Run-podcast) gedownload. Deze wil ik graag naar mijn iPhone uploaden om te kunnen beginnen met hardlopen. Is het mogelijk om deze op de iPhone in de Podcast-sectie te krijgen? Waar moet een muziekbestand daarvoor aan voldoen? Ik wil namelijk niet dat de podcast tussen mijn normale muziekcollectie komt, maar gewoon onder het kopje 'Podcasts', want daarvoor is die er tenslotte. Wie helpt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zover ik weet kunnen alleen officieel via iTunes gedownloade podcasts in deze sectie worden weergegeven en dus niet zelf toegevoegde podcasts.
|
|
|||
|
|||
Dat leek mij ook, maar mijn toestel is gejailbreakd. Alles is te veranderen, dus dit moet toch ook wel mogelijk zijn?
|
Labels |
gedownload, iphone, itunes, podcast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DRM gecodeerd boek naar Ipad (Iphone) uploaden. | amsterdam2226 | iPad algemeen | 10 | 20-03-11 20:06 |
Windows: Ringtones van PC naar iPhone uploaden | FREDL | iTunes | 3 | 20-07-10 16:15 |
Uploaden files naar iphone | irow | iPhone algemeen | 4 | 20-02-08 22:50 |
Iphone naar 1.1.3 uploaden? | Marc-R | Archief | 1 | 25-01-08 18:59 |
|
|