Uploaden files naar iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Sinds ik op 1.1.3 zit (ziphone methode) kan ik niet meer via ibrickr m'n files uploaden, als ik via winscp ga uploaden lukt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Uploaden files naar iphone
Hoi
Sinds ik op 1.1.3 zit (ziphone methode) kan ik niet meer via ibrickr m'n files uploaden, als ik via winscp ga uploaden lukt het wel, maar ik heb geen zin om constant die laptop erbij te pakken. Wie heeft er een goed alternatief? Grtz, irow |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de ibrickr fix installeren via installer, dan herkent ibrickr je iphone als gejailbreaked, iphonebrowser is ook een goed alternatief of iphonesuite, iphoneExplorer enz...
|
||||
|
||||
installeer in Installer de source: i.unlock.no Dan verschijnt onder Install --> Unlocking Tools een 'ZiPhone iBrickr fix'... iBrickr (en ook InDependance voor de Mac) ziet een door ZiPhone gekraakte iPhone namelijk neit als jailbroken dus kun je ook niks overzetten met iBrickr. Deze fix fixet het
|
|
||||
|
||||
idd die bedoel k, merci vo de source YINGIE
|
|
|||
|
|||
Super yingie!
Hartstikke bedankt , nu gaan we lekker nes roms erop knallen hehehe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Podcast naar iPhone uploaden | sjoerdstoop | iTunes | 2 | 10-08-10 20:41 |
Windows: Ringtones van PC naar iPhone uploaden | FREDL | iTunes | 3 | 20-07-10 15:15 |
Uploaden .ipa files via I-tunes | xxMartenxx | Archief | 3 | 09-12-08 21:21 |
Iphone naar 1.1.3 uploaden? | Marc-R | Archief | 1 | 25-01-08 17:59 |
|
|