Google Maps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net iets uitgevonden Edit: Zoals Grample zegt, op mijn 1.1.3, of het op 1.1.2 enz. werkt zou ik niet weten (Misschien weten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Google Maps
Hallo,
Ik heb net iets uitgevonden Edit: Zoals Grample zegt, op mijn 1.1.3, of het op 1.1.2 enz. werkt zou ik niet weten (Misschien weten of wisten jullie al wat ik hieronder ga vertellen) Ik opende Maps, vervolgens drukte ik op Route. Ik vulde daar in: Begin: Rotterdam Einde: Hoek van Holland (mijn woonplaats) Dat wordt netjes uitgerekend, toen dacht ik bij mezelf: hij berekent het wel uit maar niet op de plek dat ik wil, hij laat de speld ergens in het midden van de stad/dorp vallen. Laat ik nou eens in plaats van de naam van mijn woonplaats mijn ADRES invullen. dus Begin: Rotterdam Einde: mijn adres & huisnummer en drukte op ROUTE.. en JA hoor ik kreeg de route te zien van Rotterdam naar mijn adres.. toen heb ik bij zowel BEGIN en EINDE een adres ingevuld (dus geen stad of dorpsnaam) en dat lukte ook. misschien leuk voor jullie om dit te weten.
Don't tell people your dreams, show them! Laatst gewijzigd door DertKesh; 21-02-08 om 02:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een van de verbeteringen van 1.1.3
|
|
||||
|
||||
huh maar dat werkte in 1.0.0 ook al zo toch?!
sterker nog je kan gewoon op het telefoonboek drukken en daar een adres uitzoeken
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google verbiedt iPhone developers Google Maps te gebruiken | deegee | Chat en geruchten | 5 | 26-02-09 20:22 |
|
|