iconen voor iPhone app ontwerpen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan er goede iphone app iconen ontwerpen/maken? In de style van Glyphish. Een overzichtssite o.i.d. zou ook mooi zijn, ben zelf geen designer. --weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iconen voor iPhone app ontwerpen
Wie kan er goede iphone app iconen ontwerpen/maken? In de style van Glyphish.
Een overzichtssite o.i.d. zou ook mooi zijn, ben zelf geen designer. --weet eigenlijk niet of dit onder het vacature embargo valt, ik hoop het niet--- |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neem eens contact op met Larkef ? Jord Riekwel die doet icoon design. Reken wel op een paar honderd euro, maar kwaliteit moet nu eenmaal betaald worden.
|
|
|||
|
|||
Ik kan ze ook voor je ontwerpen!
gr, |
|
|||
|
|||
larkef ziet er goed uit.
@Raffa heb je ook referentie of voorbeelden? |
|
|||
|
|||
Leuk om via m'n statistics te zien dat ik hier sta. Niels, naar wat voor soort iconen ben je op zoek?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zelf iPhone hoesje ontwerpen | GijsBoy | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 28-04-11 20:44 |
App ontwerpen, update naar nieuwe xCode | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 28-04-11 17:43 |
Zelf iphone 3gs case ontwerpen | maurice1991 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-10 08:09 |
Nieuwe ontwerpen iPhone? | sMilez | Archief | 3 | 22-03-09 12:54 |
|
|