Zelf iPhone hoesje ontwerpen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal!! Ik wil mijn moeder verrassen met een iPhone hoesje. Ik heb al gekeken op internet maar ik heb niks gevonden dat bescherming biedt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zelf iPhone hoesje ontwerpen
Hallo allemaal!!
Ik wil mijn moeder verrassen met een iPhone hoesje. Ik heb al gekeken op internet maar ik heb niks gevonden dat bescherming biedt. En dat is wel heel belangrijk! Dus ik hoop dat iemand een site kent waar ik beschermende iPhone hoesjes kan bestellen. Ik hoop op een antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoesjes van sena erg simpel maar echt goed ,na anderhalf jaar nog geen schade aan het hoesje
|
|
|||
|
|||
Dan heb je in Google niet goed gekeken toen je de woorden "iphone 4 hoesjes" intikte...
|
Labels |
beschermend, hoesje, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken | robi10 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-11 19:28 |
Zelf iphone 3gs case ontwerpen | maurice1991 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-10 08:09 |
Nieuwe ontwerpen iPhone? | sMilez | Archief | 3 | 22-03-09 12:54 |
Zelf toetsenbord en Notes ontwerpen?? | FleavKe | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-10-08 02:25 |
|
|