App maken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Halo, er is misschien al een antwoord op mijn vraag maar ik kon het niet zo snel vinden, als ik een app wil maken, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App maken
Halo, er is misschien al een antwoord op mijn vraag maar ik kon het niet zo snel vinden, als ik een app wil maken, en ik wil hem niet in de appstore zetten maar alleen zelf gebruiken. Kost het mij dan geld?
Volgens mij kost het 400 euro om een app in de appstore te zetten en kost het elk jaar 100 om je aantemelden al developer. Maar ik heb een jailbreak en wil dus de app alleen zelf gebruiken. Dus wat kost het voor mij? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een jailbreak hebt kost het je niets. Het kost overigens geen 400 euro om een app in de App Store te zetten, slechts die 100 euro per jaar voor je developer program account.
|
|
|||
|
|||
okee, bedankt voor het antwoord
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook een gratis developer account nemen... krijg je alleen niet de mogelijkheid om je binaries te signeren zodat je ze op andere telefoons kunt gebruiken. Maar aangezien het je gaat om je eigen telefoon met jailbreak. Lijkt me dat niet nodig. Kost je dus helemaal niks.
|
|||
|
|||
Geen € 100,-
Citaat:
(als de Euro blijft dalen kon het wel eens meer worden)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eigen app maken | jesha | Chat en geruchten | 0 | 24-09-10 20:35 |
App maken | karimp | iPhone Apps | 2 | 07-06-10 12:42 |
app leren maken | siardvdbosch | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 25-05-10 14:54 |
Landscape only-app maken | JWVD | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 19-11-08 13:26 |
|
|