App in ontwikkeling doorsturen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Mensen, even een vraagje: Ik ben op zoek naar een manier om een ipad app die ik ontwikkeld heb en zo goed als klaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App in ontwikkeling doorsturen
Hoi Mensen,
even een vraagje: Ik ben op zoek naar een manier om een ipad app die ik ontwikkeld heb en zo goed als klaar is naar iemand door te sturen. Kan iemand mij vertellen wat voor file ik moet aanmaken (ipa ofzo?) en hoe ik de ipad van de andere tester kan toevoegen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uhmm via AD HOC distribution.
en je kan zijn ipad gewoon toevoegen bij "devices". Dan moet je ff zijn devicenummer toevoegen in je account en die verbinden aan een provision profile waarmee je build. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Het is gelukt!
Thanks! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontwikkeling App: BCFI | Mackjenzie | Ontwikkelen voor iOS | 23 | 23-12-11 20:26 |
you tube filmpje doorsturen app | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-01-10 12:17 |
Developer gezocht voor ontwikkeling app | Nemisis2003 | Archief | 0 | 14-06-09 19:31 |
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail | segers909 | iPhone Apps | 20 | 23-10-08 09:54 |
|
|