Native web-app maken?! discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag een native webapp (volgens mij heet dat zo) van een bepaalde site maken. (ik ga er verder niet op in welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Native web-app maken?!
Hallo,
Ik wil graag een native webapp (volgens mij heet dat zo) van een bepaalde site maken. (ik ga er verder niet op in welke site...) Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen? ik heb redelijke ervaring met HTML en Objective-C Moet ik een mobiele site maken, en dan een app die binnen die mobiele site kan navigeren? Moet ik code maken die info van bepaalde pagina's binnen de site haalt? (zodat ik me niet gek hoef te maken met zo'n mobiele site) Alvast bedankt! Job ps. moet er ongeveer zo uit gaan zien als de iPc app, of de tweakers.net app... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Webapps maken die op native apps lijken kan bijv. met iWebKit (iWebKit – Make a quality iPhone Website or Webapp). Staan ook hoop voorbeelden op de site.
|
|
||||
|
||||
uhmm, je maakt gewoon een compleet nieuw iets waar je gegevens in ophaalt van de website en dat gebruikt.
Anders gebruik je een alternatief als die van JNikoy. kwestie van of je webapp of native wilt maar je zegt native dus... Het meeste wat nu ziet zijn gewoon webapps. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe maak ik een app die gegevens ophaalt van een website? Het liefst een native app, webapp via iwebkit wordt mooi, maar échte app wordt veel mooier. Weet iemand of er source code beschikbaar is op developer.apple.com voor dit soort apps? Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer, en ik heb dan ook niets gevonden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPad 2] geen HD in de native YouTube app | Reverb | iPad algemeen | 0 | 26-03-11 15:10 |
Inlog problemen YouTube native app | erwinh | iPhone Apps | 7 | 06-03-10 02:20 |
Iphone (web)app maken | Dreissen | iPhone Apps | 31 | 09-01-10 15:37 |
Muziek in de native iPod app syncen | MrNilo | Jailbreak apps en thema's | 7 | 24-12-09 16:22 |
|
|