App aanpassen, hulp nodig. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen, Ik wil een spel 'GraalOnline Classic' voor de iPod/iPhone aanpassen, Op het spel heb je geld (daar noemen ze het 'Gralats') en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App aanpassen, hulp nodig.
Hallo Mensen,
Ik wil een spel 'GraalOnline Classic' voor de iPod/iPhone aanpassen, Op het spel heb je geld (daar noemen ze het 'Gralats') en ik wil graag de waarde hiervan aanpassen. Nu is 1 Groene Gralat 1 Punt waard, 1 Blauwe Gralat 5 punten/gralats .. Ik wil dus de waarde ervan aanpassen. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Wil iemand eventueel helpen? Ik heb hier een .app bestand waar veel in staat, maar ik snap er helemaal niks van al die tekentjes.. Als jullie andere bestanden nodig hebben zeg het maar, Je kunt het ook downloaden in de AppStore en via SSH in je computer naar alle bestanden kijken, Als jullie dit willen doen, of helpen met me ALVAST ONTZETTEND BEDANKT! dit is ook een stuk voor een project op school! MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service er stat bij mij nu: Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar. als dit na een tijdje nog niet weg is, willen jullie dan misschien de app downloaden via de appstore en zelf de bestanden bekijken waar je dit mee kan veranderen? Alvast Ontzettend Bedankt! MVG, Sam. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En wij snappen die tekentjes wel? het is een .app die is encrypted enzo want je denkt toch niet dat er iemand is die teksten als "ˇˇÄ@-Èpç‚P„H0üQÄÄΩ@0üÂ@ üÂ0" begrijpt?
|
|
|||
|
|||
Wel origineel, hulp vragen bij het cheaten in online multiplayer games. En dan nog wel op een ontwikkelforum
|
||||
|
||||
Citaat:
@Whacko Epic Comment btw en het allermooiste is nog dit stukje >>> dit is ook een stuk voor een project op school!<<< dit is echt om te tranen. Letterlijk. xD |
|
|||
|
|||
Je weet dat dat niet gaat?
Je kunt niet zomaar een .app bestand downloaden en dan veranderen dit is gecodeerd. Wat jij wilt is niet alleen illegaal maar ook nog eens triest, je wilt meer punten in een keer verdienen als ik het goed begrijp. Ga maar lekker zelf uitzoeken hoe je dat gaat fixen. Het hoort niet thuis in het development gedeelte. Dit is ook een stuk voor een project op school! Welke school zit jij dan?? |
|
|||
|
|||
middelbare school .
dan nie eh tsjppies weet ikveel heo da zit jongeh k vraag da tog alleen . later |
|
||||
|
||||
lol, een middelbare school die aan iPhone Development doet? VET xD
|
|
|||
|
|||
nee geen Iphone Developement,
je moest gewoon iets maken van een spel, dingen aanpassen geluiden en die shitt, geluide heb ik nou al maar da wist ik dus nie of da kan enhoe |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aah Havo Vwo vriend
|
|
|||
|
|||
Iemand problemen met VMBO?
EDIT: Aan jou woordkeuze is niet echt te zien dat je havo-vwo doet.. |
|
|||
|
|||
jonge voor op internet type krijg ik geen punt,
waarom zou ik netjes type als t nie moet.? |
|
|||
|
|||
- Respect?
- Duidelijkheid? |
|
||||
|
||||
BOEM
YOU NAILED IT Gappie, je spelling zuigt. Hoe wil je ooit iets gaan aanpassen? Ik denk *en dan denk ik hardop he* dat het hele verhaal over school een beetje klinkklare zwarte dampenede BS is .. en dat je gewoon probeert te cheaten Hardop denkend he.. Gozert er komen niet van dit soort opdrachten . Op geen enkele VMBO/HAVO/VWO opleiding. je kan niet op middelbaar onderwijs al Developertje gaan spelen.. Fo Shizzle. xD |
|
|||
|
|||
Citaat:
Boom, shizzle, epic, je weet zelluf enzo, xD !!!!!1!!!1!!..... |
|
||||
|
||||
Maar dat betekent toch niet dat het fout is of wel soms xD ?
|
|
|||
|
|||
Fout is het niet, maar wel anders dan ABN. En in de (straat?)cultuur van karaat is zijn manier van typen ook niet fout, maar ook niet bepaald ABN
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
even hulp nodig | botser | Archief | 1 | 31-05-09 11:49 |
Hulp nodig! | Fitz | Archief | 1 | 29-08-08 17:00 |
[FW 2.0] Hulp nodig bij aanpassen/verwijderen van text onder App Store applicaties | McHenk | iPhone Apps | 2 | 24-07-08 22:37 |
Hulp Nodig | Desertman | Archief | 3 | 30-01-08 22:14 |
|
|