Muziek in de native iPod app syncen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey , ik ben aan het zoeken naar een manier om via mij phone muziek in mijn iPod app te krijgen , puur via phone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek in de native iPod app syncen
Hey , ik ben aan het zoeken naar een manier om via mij phone muziek in mijn iPod app te krijgen , puur via phone dus geen pc sync , ik heb 3.0 dus aan mewseek heb ik niks en mnplight is te oud , ifile kan dat niet omdat het ge-encrypeerde databases zijn ... Hoe doe ik dit ? Welke app ?
Met veel dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
omschrijving is niet duidelijk maar wat ik er van begrijp is dat je via een bluetooth achtige manier muziek van je foon naar je ipod wilt zetten ¿¿
|
|||
|
|||
Neen helemaal niet , ik heb Mijn muziek op mijn iPhone op andere apps. en ik wil deze krijgen in de native iPod.app op de iPhone
|
|
||||
|
||||
dus muziek die in die apps zit ( tracklist bv. )
|
|
|||
|
|||
Gwn een liedje die bv in /var/mobile/documents zit die test.mp3 noemt wil ik in de iPod.app kunnen doen afspelen ,dus dit moet op een of andere manier gesyncd worden
|
|
||||
|
||||
kan volgens mij alleen met WinSCP en open ssh of iphonebrowser of iets dergelijks , ben het in ieder geval nog niet tegen gekomen
|
|
|||
|
|||
Mewseek kan het , je kan gwn je stuff transferen naar je iPod app , winscp is hetzelfde als ifile(ongeveer) ..
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Native web-app maken?! | Afstkla | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 21-09-10 08:57 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Muziek: iPod functie 3Gs: muziek valt weg bij openen andere app | dirkuijt | Muziek, foto & video | 1 | 19-08-09 14:24 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
Muziek: Muziek op je Ipod App zetten op je Iphone | shiftyfreak | Muziek, foto & video | 7 | 18-08-09 15:59 |
|
|