Winterboard / batterij sneller leeg? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je winterboard hebt en je gebruikt een thema, loopt je batterij dan sneller leeg?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard / batterij sneller leeg?
Als je winterboard hebt en je gebruikt een thema, loopt je batterij dan sneller leeg?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan... vele ondervinden na installeren van Winterboard dat batterij sneller leeg gaat, omdat er meer geheugen nodig is. Maar kweet zelf niet echt.
|
||||
|
||||
Bij mij is dat allesinds niet het geval, mijn batterij gaat zowel met als zonder WinterBoard even lang mee.
|
|
||||
|
||||
Ligt er aan , lockscreen info , gebruikt wel wat meer en dan je eigengebruik ed.
|
|||
|
|||
neem maar van mij aan al die extra programmas/themas vooral lockinfo en dergelijke themas drainen je batterij zo snel leeg, daarom gebruik ik die themas niet meer
|
|
|||
|
|||
Gebruikt Lockinfo ook je batterij als je iphone gewoon op sluimerstand staat?
|
|
||||
|
||||
alleen lockinfo gebruikt een beetje batterij lijkt me ( beetje refresh van items ) maar zal niet veel innemen ( eigenlijk niets )
als je met gruppled lockinfo en de weer item gebruikt die eet wel veel batterij, want die refreshed het weer om de zoveel sec, min. maar kort antwoord: nee niet op sluimerstand |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij loopt ineens sneller leeg | Cartman50 | iPhone algemeen | 6 | 03-12-10 09:06 |
iPhone 4, ene batterij sneller leeg dan andere | DaMeastro | iPhone algemeen | 22 | 11-11-10 21:21 |
iPad: batterij sneller leeg na jailbreak | drbob34 | Jailbreak | 12 | 17-10-10 01:13 |
batterij steeds sneller leeg | croixdeguerre | iPhone algemeen | 21 | 16-11-08 11:10 |
|
|