Hulp voor SDK discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek iemand die mij even op weg wenst te helpen met een eerste eenvoudige applicatie. Ik zou graag iemand hebben die een paar uren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp voor SDK
Ik zoek iemand die mij even op weg wenst te helpen met een eerste eenvoudige applicatie. Ik zou graag iemand hebben die een paar uren bij mij kan komen om een beetje uitleg te geven hoe ik eraan moet beginnen.
Uiteraard wens ik hiervoor een vergoeding te betalen. Ik woon in Schelle (België). Heeft iemand interesse hiervoor ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wellicht kan dat wel via msn?
En wat zou er uitgelegd moeten worden? |
|
|||
|
|||
Langs msn zal het moeilijk gaan want we zoeken iemand die ons op de computer kan tonen hoe we moeten starten met het opstellen van een SDK applicatie. Het zou dan goed zijn om even samen te komen. Dit kan eventueel bij ons en we geven uiteraard een overeen te komen vergoeding.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke versie sdk voor 3.1.2 | sentmen | Ontwikkelen voor iOS | 28 | 02-10-10 19:35 |
SDK voor Windows? | iMonzter | Archief | 1 | 10-04-10 17:25 |
SDK voor windows | 24uur | Archief | 2 | 20-02-10 20:12 |
nieuwe sdk 3.2 voor iphone/ipad | beezer | Archief | 4 | 12-02-10 00:39 |
SDK 8 en iTunes 7.7 vrijgegeven voor developers | Michael | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 27-06-08 08:59 |
|
|