Iphone SDK Contract form discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er een voorbeeld code hoe je een contact form maakt voor een Iphone. Zoals je dat met een PHP script doet, maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone SDK Contract form
Hallo,
Is er een voorbeeld code hoe je een contact form maakt voor een Iphone. Zoals je dat met een PHP script doet, maar ik wil het native eventueel dat hij een .PHP bestand moet aanroepen maar vooral de interface native. Weet iemand wat ik bedoel en is hier een goed voorbeeld van. Heel erg bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
xProgress.com - Building custom forms in your iPhone app using iMessages, ASIHTTPRequest and json-framework
Contact forms m.b.v. JSON-framework en ASIHTTPRequest. |
|
|||
|
|||
Die werkt niet, als ik de source download en volgens mij gaat het dan via hun site het is eigelijk de bedoeling dat de invulde velden naar mijn email worden gestuurd.
|
|
|||
|
|||
Dat kan je dan toch aanpassen?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Form + foto op de iPad (linux??) | timmy01 | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 14-01-11 11:32 |
Contract ontbinden en iPhone terug of 20% korting? | Tynian | Odido (T-Mobile) | 102 | 13-12-10 23:26 |
Iphone Contract stopt op 24-08-2010 | Macfreak038 | Odido (T-Mobile) | 8 | 27-05-10 09:32 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
|
|