Form + foto op de iPad (linux??) discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Dagen heren! (verdwaalde dame) Ik ben een Linux programmeur en bouw al vele jaren applicatie's in PHP, Mysql en aan verwante. En ik overweeg nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Form + foto op de iPad (linux??)
Dagen heren! (verdwaalde dame)
Ik ben een Linux programmeur en bouw al vele jaren applicatie's in PHP, Mysql en aan verwante. En ik overweeg nu een simple applicatie te maken voor de iPad. Een snelle blik op de source heeft het wel wat weg van Flash ActionScripting. Doelstelling is een simpel formuliertje te bouwen waarbij derde wat gegevens kunnen in vullen. Naam, leeftijd, Geslacht en Nationaliteit (text fields en dropdowns) en dit dat op te slaan. Ik denk dat er al voldoen opensource aanwezig is. Dus dat gaat wel lukken. Echter zit er op de iPad ook een Wi-Fi verbinding. Iemand ervaring met het versturen van een foto naar de iPad en deze direct te koppelen aan het contact/profiel? Bijvoorkeur, zonder dat je de foto fysiek moet oproepen maar dat ie dan direct op het beeld verschijnt. En nog beter zou zijn, dat hij hem gelijk converteerd, resized en watermerkt... ( standaard zaken binnen PHP/linux ) maar wellicht not-done met de iPad. benbenieuwd, dus lama horen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom bouw je geen website geoptimaliseerd voor iphone/ipad
Anyway, alles wat je zegt kan makkelijk met de iOS sdk. Dus maak je je daar geen zorgen om. Ik zou wel wat tijd steken in het leren van Objective-C, want het lijkt in de verste verte niet op ActionScript dus dat wordt wel ff wennen. Wat betreft het resizen en watermerken, resizen gaat vanzelf afhankelijk van hoe groot jij hem toont. En watermerken is ook geen probeem. Je moet het alleen wel zelf bouwen.
|
|||
|
|||
waarom geen website?