Team voor applicaties discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, zijn er misschien mensen geintresseerd om apps te maken in teamverband? Zodat al het werk niet op 1 iemand's schouders valt? Of zijn er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Team voor applicaties
Hoi, zijn er misschien mensen geintresseerd om apps te maken in teamverband? Zodat al het werk niet op 1 iemand's schouders valt? Of zijn er al zo'n "teams" dat nog iemand kan gebruiken?
Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik wil me eventueel wel bij je team voegen, en in teamverband een leuke applicatie ontwikkelen.
|
|
||||
|
||||
Als ik nou verstand had van Apps maken en überhaupt iets te programmeren, dan zou ik maar al te graag met je meedoen, maar dit heb ik nu eenmaal niet, maar ik zie dat er al een ander heeft gereageerd die hier wél interesse in heeft, dus ik wens je er heel veel succes mee!
|
|||
|
|||
Altijd leuk
Nu nog een idee voor een leuke App. Ik zal zelf ook effe nadenken over een leuk idee.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ervaring in: Games Film Docu's Voice-over en CD's (artiesten) |
|
|||
|
|||
Ideetje (klein beginnen )
http://forum.iculture.nl/f8/applicat...gnose-app.html Ik heb in de iOS documentatie nog niet iets gevonden die het aantal satellieten laat zien. Iemand een idee? Laatst gewijzigd door wubbe; 14-01-11 om 12:41. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
unlock 1.1.3 DEV TEAM ook voor nieuwe 1.1.3 versie | gmlens | Archief | 2 | 27-01-08 13:14 |
|
|