//

Overzicht iOS functionaliteit voor development

Overzicht iOS functionaliteit voor development discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een tijdje op zoek naar een overzicht/wiki van alle functionaliteit die door iOS geboden wordt vanuit het perspectief van een developer. Alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-11, 18:05
flipjevandejam flipjevandejam is offline
• iOS 3.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard Overzicht iOS functionaliteit voor development

Ik ben al een tijdje op zoek naar een overzicht/wiki van alle functionaliteit die door iOS geboden wordt vanuit het perspectief van een developer.

Alle iOS releases hebben fantastische dingen met zich mee gebracht, maar vaak wordt er over gesproken vanuit een gebruikersperspectief.

Ik ben alle dev-pagina's al langs geweest en hier op zich veel uit kunnen halen. Nadeel is dat dit altijd vanuit een technisch dev-perspectief wordt benaderd, in plaats van functioneel.

Ik zou dus graag een overzicht hebben van alle functionele 'bouwstenen' van het iOS platform, waar je dan dus als developer wel of niet gebruik van kan maken.

Heeft iemand een suggestie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-11, 20:59
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Op de Apple Developer site staat een PDF (ook te vinden via iBooks store) genaamd iOS Technology Overview. Daarin staat een opsomming van de 'bouwstenen' die Apple aanbiedt.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.