Hulp nodig met Interface Builder! discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Geno @Class ChildController bovenaan zetten, tussen #import en @interface ChildController *childController bij je overige interface declaraties zetten, dus onder UILabel *keesLabel; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
#import "ChildControlller.h" moet je ook bovenaan zetten, onder #import "KeesViewController.h".
|
|
|
|||
|
|||
Code:
- (IBAction)NAAM { NAAMViewController *second = [[NAAMViewController alloc] initWithNibName:nil bundle:nil]; [self presentModalViewController:second animated:YES]; } Code:
- (IBAction)NAAM; |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@Dreissen, hoe sluit je die view dan weer?
|
|
|||
|
|||
HELP SNEL!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoek daarvoor maar op google, table view iphone sdk ofzo. |
|
|||
|
|||
Sorry hoor...
En dat noemt zich Developer...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat maak ik zelf wel uit.
|
|
||||
|
||||
Wubbe heeft wel gelijk.
Je vraagt de meest basis dingen. Volgens mij heb je voordat je deze topic had geopend alleen in interface builder alles ontworpen. Ik vind het knap van Geno dat hij zich nog zoveel inzet voor je. Nu heb je een 2e pagina maar als je straks acties aan knoppen gaat binden dan gaat het geheid weer helemaal fout. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou zeggen leer eest van alles, zodat je weet hoe je een goede standaard app maakt en ga daarna pas aan de slag, en vooral niet alles voor je laten voorkauwen dat heeft mij ook niet geholpen, ik ben zelf gaan leren en wilde dit ook graag en heb nu 3 apps in de store staat die beide goed lopen waarvan 1 voor een bedrijf gemaakt. |
|
|||
|
|||
Omdat ik voor koppelen wel de code weet misschien
|
|
|||
|
|||
Echt, Developer, je moet de zaken wat structureler aanpakken. Op basis van de vragen die je nu stelt geef je niet echt blijk van kennis van programmeren.
Eerst leren programmeren, dan pas Apps maken. We gaan echt niet alles voorkauwen. Succes! |
|
|||
|
|||
Jezus man, Dit forum kan dicht, iedereen heeft hier kritiek in plaats van hulp... Ik vraag alleen hoe je een pagina bijmaakt en dan moet ontwerpen... Ik hoef niet eens de code's alleen hoe het moet... Ik kan ook ontwikkelen, en zoals ik volgens mij al eerder zei: Ik ben een beginner.. Volgens mij weten jullie zelf niet eens hoe het moet, anders zouden jullie me wel helpen, daar gaat dit forum over toch?
|
|
||||
|
||||
Er wordt genoeg hulp geboden. Maar wat Geno aan het doen is , is praktisch het debuggen voor jou. Het doel van dit forumgedeelte is , lijkt mij, in bepaalde mate hulp aanbieden als iemand echt er niet meer uitkomt. Je kreeg ook netjes hulp van Geno, ook al bestaat een soortgelijk topic al 100x binnen het forum.
Je kan zelfs in xcode een template kiezen voor een utility app met 2 views. en wat noem je koppelen? een IBACTION met een label.text? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze switch mooi de view zoals je vroeg. Na deze reactie van jou te hebben gelezen ga ik je trouwens niet meer helpen. Ondankbaar ben jij zegt, je maakt hier een account, laat anderen al het werk doen en gaat vervolgens een beetje ondankbaar lopen doen. Beter ga je dat ergens anders doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
app, builder, interface, xcode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Terug naar low res in Interface Builder | nop | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 01-04-11 10:37 |
iPhone 3G: Hulp nodig met unlocken | Ipowned | Unlock | 2 | 06-09-10 15:40 |
iPhone 3G: Hulp nodig met 3.1.2 restore 3G | Ferwerda | Unlock | 0 | 27-07-10 23:19 |
Hulp nodig met jailbraik | ratjuh076 | Archief | 4 | 20-09-08 02:03 |
|
|