Oude xcode project openen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben net begonnen met de SDK 4.1 en heb een Lynda.com cursus van iemand te leen. Als ik een van de exercise projecten wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude xcode project openen
Ik ben net begonnen met de SDK 4.1 en heb een Lynda.com cursus van iemand te leen.
Als ik een van de exercise projecten wil openen dan krijg ik een "Base SDK Missing" te zien en zijn de framework files rood. Hoe kan ik dat rechtrekken ? Alvast bedankt, Robbee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aan de rechterkant, waar al je bestanden staan in Xcode, Target uitklappen, op je App klikken en Base SDK onder Build tab aanpassen naar 3.2 voor iPad of 4.0/4.1 voor iPhone.
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie
Ok, gedaan, maar de framework files blijven rood en als ik eigenwijs "build" kies dan krijg ik deze melding : Code Sign error: The identity 'iPhone Developer' doesn't match any valid certificate/private key pair in the default keychain |
|
||||
|
||||
Je moet ook uitzetten dat je met een code signed.
|
|
|||
|
|||
Dan krijg ik deze :
CodeSign error: code signing is required for product type 'Application' in SDK 'Device - iOS 4.1' |
|
||||
|
||||
Niet voor device kiezen, maar voor simulator SDK iOS 4.1.
|
|
|||
|
|||
Ok, dat hielp, ik kan nu build & run doen zonder problemen.
Maar in xcode blijven de framework bestanden rood. Kan ik dat ook nog oplossen ? |
|
|||
|
|||
Als je de Base SDK ook aanpast onder Project Settings (zoals Target maar dan dus voor het hele project), en eventueel Xcode herstart, dan zouden je Frameworks niet meer rood moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
Dat werkte voor 2 van de drie. Niet voor CoreGraphics.
Maar ik heb inmiddels ontdekt dat je zelf de juiste kunt selecteren via Info > Choose en dan de goede aanwijzen. Thanks 4 all who helped |
Labels |
sdk, xcode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xcode voor windows | xxdenxx | Ontwikkelen voor iOS | 17 | 09-03-13 15:13 |
Project - Doen of Waarheid spel | warkey | Ontwikkelen voor iOS | 17 | 18-08-10 10:20 |
SDK xcode traning | marcelkraan | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 29-06-10 12:50 |
XCode signing fout | iGregor | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 22-03-09 18:37 |
Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten? | MacorgaZ | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-02-09 20:57 |
|
|