Apple developer programma discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik quote even van de apple support site: Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door http://developer.apple.com/support/ios/enrollment.html What are the primary differences between the Standard, Enterprise, and University Programs? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple developer programma
Ik quote even van de apple support site:
Citaat:
Maar ik las het vetgedrukte stuk. Betekent dit dat je geen geld mag vragen voor je app? Want er staat "for developers who are creating FREE and fee-based iOS apps". Kan iemand me ook uitleggen wat fee-based is? Thanks, Marijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
google vertalen zegt: fee = vergoeding
Dan weet je genoeg denk ik? Zelf een beetje googlen is ook wel een idee
|
|||
|
|||
ja, sorry, dikke fail. kwam er al achter, maar was vergeten te melden dat t opgelost was. Engels is niet mijn allersterkste taal.
Ik heb net dus voor €80 dat programma gekocht. Over hoeveel tijd zou ik t kunnen gebruiken? En klopt het dat apple pas uitbetaald vanaf $250? Laatst gewijzigd door bluecola; 23-11-10 om 00:03. |
|
|||
|
|||
nee, ze keren je het geld (ongeacht hoeveel) 1 maand later uit .
dus je krijgt het geld dat je in januari hebt verdient, uitgekeerd aan het einde van februari. Je ios subscription is 1 jaar geldig . Laatst gewijzigd door mzxstosch; 24-11-10 om 00:39. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 01-06-10 22:56 |
Apple developer site 'offline' | Malork | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 14-04-09 16:22 |
|
|