hoe leer je een app maken? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, ik zou graag later als beroep een iphone programmeur willen worden, maar nu is de vraag hoe kan ik de iphone sdk leren? mvg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe leer je een app maken?
beste,
ik zou graag later als beroep een iphone programmeur willen worden, maar nu is de vraag hoe kan ik de iphone sdk leren? mvg Gilles |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
lynda's videolessen zijn echt heel leerzaam. En anders even naar de bieb om het boek "apps programeren voor de iphone" te lenen.
|
|
|||
|
|||
die lynda's tutorials kosten geld kan dat?
Laatst gewijzigd door XIII; 21-11-10 om 17:52. Reden: Illegale deel verwijderd |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oefenen, oefenen, oefenen.. Zo heb ik het geleerd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe kan ik een programma map maken | LaFem | iTunes | 1 | 03-07-10 22:31 |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
hoe nu juist een Iphone bruikbaar maken in België? | loui-g | Archief | 7 | 06-05-08 22:21 |
|
|