SecondView met NSTimer op laten komen???? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben bezig met een App en wil graag na bijv. 20 sec een volgende view naar boven laten 'komen'. Weet iemand hier hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SecondView met NSTimer op laten komen????
Hallo!
Ik ben bezig met een App en wil graag na bijv. 20 sec een volgende view naar boven laten 'komen'. Weet iemand hier hoe dat moet? Mvg, Midas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is dit een beetje de bedoeling? Deze versie is zonder NSTimer. Probeer het eens.
Code:
- (void)viewDidAppear:(BOOL)animated { [super viewDidAppear:animated]; SEL nextView = @selector(showNextView); [self performSelector:nextView withObject:nil afterDelay:20.0]; } - (void) showNextView { NextViewController * nextViewController = [[NextViewController alloc] initWithNibName:@"NextViewController" bundle:nil]; [self.navigationController pushViewController:nextViewController animated:YES]; [nextViewController release]; }
|
|||
|
|||
Ik dk het wel! Ik ga het proberen ! Harstikke bedankt!
Midas |
|
|||
|
|||
Waar moet ik ze trouwens in zetten? moet er ook niet iets in de ViewDidLoad?
|
|
||||
|
||||
ViewController.m,
volgensmij moet er niks bij je ViewDidlload, want dat is alleen als het opstart.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja geprobeerd maar niet gelukt
|
|
|||
|
|||
kan een van jullie me misschien in iChat of dat ik het bestandje toe stuur het bijwerken?
groeten Midas |
|
||||
|
||||
Het is niet de bedoeling dat wij jouw app gaan maken.
|
|
|||
|
|||
nou dat bedoelde ik ook niet gewoon wat hulp en dat ik het kan zien en vervolgens zelf kan doen snap je? (ik begrijp jou punt ook wel hoor)
|
|
|||
|
|||
Ik heb een error dat ie undeclared is de nextViewController.
en dat er een expression is voor de nextViewController. Mijn 2e view die op moet komen heet: nextViewController |
|
|||
|
|||
natuurlijk wel even de header van NextViewController importeren he
|
||||
|
||||
#import "nextViewController.h"
zet dit bovenaan je xxxViewController.m |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
3gs uit engeland laten komen? | ivoback | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 02-11-09 01:33 |
NSTimer in Table View | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 17-10-09 13:11 |
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-09-08 14:50 |
iPhone laten komen uit USA.. probleem. | Sick Mic | Archief | 25 | 23-12-07 11:30 |
|
|