SecondView met NSTimer op laten komen???? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben bezig met een App en wil graag na bijv. 20 sec een volgende view naar boven laten 'komen'. Weet iemand hier hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo!
Ik ben bezig met een App en wil graag na bijv. 20 sec een volgende view naar boven laten 'komen'. Weet iemand hier hoe dat moet? Mvg, Midas |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is dit een beetje de bedoeling? Deze versie is zonder NSTimer. Probeer het eens.
Code:
- (void)viewDidAppear:(BOOL)animated { [super viewDidAppear:animated]; SEL nextView = @selector(showNextView); [self performSelector:nextView withObject:nil afterDelay:20.0]; } - (void) showNextView { NextViewController * nextViewController = [[NextViewController alloc] initWithNibName:@"NextViewController" bundle:nil]; [self.navigationController pushViewController:nextViewController animated:YES]; [nextViewController release]; }
|
|||
|
|||
![]() Ik dk het wel! Ik ga het proberen ! Harstikke bedankt!
Midas |
|
|||
|
|||
![]() Waar moet ik ze trouwens in zetten? moet er ook niet iets in de ViewDidLoad?
|
|
||||
|
||||
![]() ViewController.m,
volgensmij moet er niks bij je ViewDidlload, want dat is alleen als het opstart.
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja geprobeerd maar niet gelukt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() kan een van jullie me misschien in iChat of dat ik het bestandje toe stuur het bijwerken?
groeten Midas |
|
||||
|
||||
![]() Het is niet de bedoeling dat wij jouw app gaan maken.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nou dat bedoelde ik ook niet gewoon wat hulp en dat ik het kan zien en vervolgens zelf kan doen snap je? (ik begrijp jou punt ook wel hoor
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een error dat ie undeclared is de nextViewController.
en dat er een expression is voor de nextViewController. Mijn 2e view die op moet komen heet: nextViewController |
|
|||
|
|||
![]() natuurlijk wel even de header van NextViewController importeren he
![]()
|
||||
|
||||
![]() #import "nextViewController.h"
zet dit bovenaan je xxxViewController.m |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
3gs uit engeland laten komen? | ivoback | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 02-11-09 01:33 |
NSTimer in Table View | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 17-10-09 13:11 |
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-09-08 14:50 |
iPhone laten komen uit USA.. probleem. | Sick Mic | Archief | 25 | 23-12-07 11:30 |
|
|