Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt het eigenlijk al, ik ben benieuwd of ik de eerste ben die dit zich afvraagt, maar via de search kon ik niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google
De titel zegt het eigenlijk al, ik ben benieuwd of ik de eerste ben die dit zich afvraagt, maar via de search kon ik niets vinden. Als ik in Safari nu iets ga zoeken kom ik uit op de normale Google.nl site en moet ik moeilijk doen met inzoomen enzo, terwijl ze zo'n goede iPhone versie hebben gemaakt van Google en het dus veel handiger/fijner werkt.
Andere mensen ook al een stil gestaan bij deze situatie en is er een fix te vinden ergens? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon surfen naar www.google.com/m
[edit] blijkbaar werkt het niet met .be en .nl Laatst gewijzigd door Bomans; 20-02-08 om 14:58. |
|
|||
|
|||
Tuurlijk, die mogelijkheid had ik zelf ook al wel bedacht, maar het gemak waarmee je het Google veldje aanklikt en wat typt is een stuk hoger en dan zou het wel zo fijn zijn als die zoekopdrachten ook in de juiste vorm gepresenteerd worden.
Ik heb bij hackintosh het één en ander gevonden: Hackint0sh - View Single Post - [MobileSafari] Making Google mobile the default search engine? Citaat:
Laatst gewijzigd door flipjevandejam; 02-03-08 om 20:34. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Heeft iemand dit al werkend voor de iPhone 3G?
> Ikzelf inmiddels, gewoon weer het plist bestandje editten Laatst gewijzigd door flipjevandejam; 12-09-08 om 15:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
google maps probleem bij search | hansje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-01-08 00:19 |
|
|