Tabbar en ViewDidUnload discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben met een app bezig met een tabbar en 4 views. Op de derde view speelt zich iets af met een repeating nstimer. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tabbar en ViewDidUnload
Ik ben met een app bezig met een tabbar en 4 views.
Op de derde view speelt zich iets af met een repeating nstimer. Dit gaat door, ook als ik een andere view kies met de tabbar. Ik had gedacht ViewDidUnload te gebruiken om de timer te stoppen, maar dat wordt schijnbaar alleen maar aangeroepen bij memorywarnings. Enige tips om de timer te stoppen als ik van view wissel ? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
[timer invalidate];
in viewWillDisappear? |
|
||||
|
||||
Wat hij zegt inderdaad.
viewWillDisappear is the way to go.
|
|||
|
|||
Ok, gaan we proberen.
Bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UIWebView en TabBar laden | imosed | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 12-01-11 18:05 |
Tabbar in een WindowBased App | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 10-01-11 22:40 |
Tabbar laten verdwijnen en verschijnen | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 10-04-10 23:02 |
TabBar Controller : More... Tab | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 01-10-09 19:11 |
[ObjC] UIViewCon. in UINavigationCon. in tabbar doorschuiven | Janozua | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 05-03-09 23:10 |
|
|