DetailView with Elements in it discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een aantal items in mijn Detailview zitten waaronder een UITextView. Alles werkt goed, maar..... Voor in de UITextView gebruik ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DetailView with Elements in it
Beste mensen,
Ik heb een aantal items in mijn Detailview zitten waaronder een UITextView. Alles werkt goed, maar..... Voor in de UITextView gebruik ik een beschrijving over een bepaalt onderwerp. Zo af en toe in sommige onderwerpen zijn het 'lange' teksten die niet direct in de IB aangemaakte UITextView past. Deze kan gescrolled worden in de simulator maar alleen het onderdeel UITextView scrollt wanneer ik meer tekst wil doorlezen. Ik heb in mijn DetailView: label, UIImageView, UITextView. Ik wil dat wanneer men scrollt om meer te lezen over een bepaald onderwerp niet dat alleen de UITextView scrollt maar alle elementen binnen mijn DetailView. Welk onderdeel komt hier te pas? Wat is de moeilijkheidsgraad? thnx, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een beetje moeilijk om te volgen wat je precies vraagt. Maar Ik denk dat je graag wilt dat de cell hoogte (en die van de UITextView)zich automatisch aanpast aan de content.
Kijk dan naar de delegate method - (CGFloat)tableViewUITableView *)tableView heightForRowAtIndexPathNSIndexPath *)indexPath { In bijgesloten voorbeeld varieert hij als de tekst langer is. Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik wil dat het hele scherm mee scrollt naar beneden/boven, en niet alleen die van de UITextView wat ik nu heb..
|
|
||||
|
||||
UIScrollView gebruiken.
|
|||
|
|||
heb ik je toch de goede kant op gewezen...pfffffffff
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) | mnidhk | Jailbreak apps en thema's | 381 | 07-08-11 18:02 |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
UITableView ---> DetailView | gobelz | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 29-01-11 00:21 |
Zoom werkt niet meer na install elements | MyFone | iPhone algemeen | 6 | 03-04-10 15:13 |
|
|