App vertalen of niet ? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Enkele dagen geleden is mijn app Callist in de app store geplaatst. Op het moment is de app beschikbaar in het nederlands en engels; de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App vertalen of niet ?
Enkele dagen geleden is mijn app Callist in de app store geplaatst.
Op het moment is de app beschikbaar in het nederlands en engels; de enige twee talen die ik zelf voldoende beheers. Het zou fijn zijn om meerdere talen te ondersteunen maar ik heb geen idee hoe je zoiets aanpakt. Commerciële vertaalservices zijn vaak best prijzig en het is maar afwachten of die kosten ooit terugverdient worden. Ik vraag me of hoe anderen omgaan met het aanbieden van een app in meerdere talen en of het de moeite waard is om dit te doen. Heeft iemand goede tips ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is de beste tip die ik je kan geven. Als je Nederlands als eerste taal hebt ingesteld in de iTunes Connect, dan verschijn je in alle landen in het Nederlands. Ook al heb je ook een Engelse versie.
Andere talen in de App Store Ik zou beginnen met Engels en dan kijken in welke landen je de meeste downloads krijgt. Of je kijkt naar "de markten". Duitsland is best groot. Verder gebruik ik Google Vertalen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Woordenboek en NL vertalen? | borgqueenx | iPhone Apps | 6 | 03-10-09 13:15 |
Wi-Fi greyed out: kan iemand dit in mensentaal vertalen :)? | willydb | Wi-Fi | 20 | 21-09-08 01:36 |
|
|