//

Renewal developer: Check je contracten!

Renewal developer: Check je contracten! discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een duizelingwekkend begin van het jaar met ongeveer evenveel verdiensten in de App Store als in mijn "day job" wil ik mede-ontwikkelaars behoeden voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-01-11, 11:44
CurlyBrace CurlyBrace is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 26
Standaard Renewal developer: Check je contracten!

Na een duizelingwekkend begin van het jaar met ongeveer evenveel verdiensten in de App Store als in mijn "day job" wil ik mede-ontwikkelaars behoeden voor hetzelfde probleem als waar ik afgelopen week tegenaan ben gelopen.

Ik heb mijn developer status vernieuwd op 17 januari (en kreeg ook een bevestiging van Apple), terwijl die op 24 januari zou verlopen. Mijn appje http://www.itunes.com/app/sjoelen was al die tijd gewoon te koop. Helaas is de piek van begin dit jaar weer voorbij en ik zat al een paar dagen zo net onder de 100 sales per dag. Tot ik de cijfers van afgelopen donderdag binnenkreeg: slechts 12 sales. Jammer, maar nog niet echt alarmerend (vorig jaar was dit de gebruikelijke dagelijkse hoeveelheid). Maar vrijdag opeens ZERO sales! Dat was sinds de lancering van Sjoelen niet meer voorgekomen. Wat was er aan de hand? Sjoelen stond nog gewoon te koop in de App Store, en stond ook in iTunes Connect gewoon als "Ready for sale". Maar een vriend die Sjoelen probeerde te kopen, kreeg een berichtje dat "this app is currently unavailable".

Om een lang verhaal kort te maken, het bleek dat mijn "iOS Paid App" contract niet langer in de "Contracts in Effect" sectie stond, maar dat ik de contactgegevens opnieuw moest invullen. Daar kwam ik vanmorgen pas achter. Ik heb hier geen mailtje van Apple over gehad (ik heb mijn mailbox nog extra nagecheckt), maar kennelijk moet je bij het vernieuwen van je developerschap ook je contracten nog even checken. Helaas ben ik van een toppositie in de App Store nu gekelderd naar #78. Ik ben benieuwd of ik vanaf zo'n lage positie nog weer terug naar boven kan krabbelen... Ik houd jullie op de hoogte via So how much does an iPhone developer make? - wish me luck!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
contracts, itunes connect



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile heeft oude contracten witte Iphone geannuleerd djawobba Odido (T-Mobile) 10 03-05-11 11:37
Early renewal iPhone 4 SirDervish Odido (T-Mobile) 16 09-08-10 12:27
Early Renewal bij Belcompany? Devinco Odido (T-Mobile) 8 07-08-10 17:41
iPhone Developer Program Renewal: We are unable to process your request. P-development Ontwikkelen voor iOS 2 14-07-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.