iPhone Developer Program Renewal: We are unable to process your request. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, enige tijd geleden kreeg ik van Apple een mailtje om mijn iPhone Developer Program te verlengen, maar wanneer ik op de link in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Developer Program Renewal: We are unable to process your request.
Hoi,
enige tijd geleden kreeg ik van Apple een mailtje om mijn iPhone Developer Program te verlengen, maar wanneer ik op de link in het mailtje klik en inlog krijg ik het volgende te zien: Code:
iPhone Developer Program Renewal We are unable to process your request. Please go back to the previous page, or quit your browser and try your request again. If you require assistance, please contact ADC support. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ook niet dit? 'please contact ADC support.' Dat heeft voor mij altijd geholpen
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren inderdaad contact gehad met ADC. Er is ergens een fout in mijn account, ADC kwam er zelf ook niet uit. Het probleem is nu doorgegeven naar iTunes Connect, zij gaan het nu uitzoeken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met activatie iPhone Developer Program | iPhone3G_Olé | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 16-07-11 22:37 |
Renewal developer: Check je contracten! | CurlyBrace | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 31-01-11 12:44 |
Aanmelden iPhone Developer Program zonder creditcard? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 06-08-09 11:37 |
iPhone Developer Program activeren: U.S. Taxpayer Identification | P-development | Ontwikkelen voor iOS | 18 | 28-04-09 15:27 |
|
|