URL in app openen bij starten app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Allereerst wil ik even kwijt dat ik een beginneling ben wat betreft Objective-C. Na het lezen van wat boeken vond ik het tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
URL in app openen bij starten app
Hallo allemaal,
Allereerst wil ik even kwijt dat ik een beginneling ben wat betreft Objective-C. Na het lezen van wat boeken vond ik het tijd worden om wat in te praktijk te gaan brengen. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan: ik wil graag een app maken die een webpagina van een server ophaalt , welke vervolgens wordt geopend bij het opstarten van de app, zonder dat mobile Safari verschijnt. Hoe moet ik dit doen? Kunnen jullie me misschien op weg helpen? Kan dit in Objective-C of ook met behulp van PhoneGap? Bij voorbaat heel erg bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk even naar UIWebView. Daarmee kan je webpagina's openen in een app zonder safari.
|
|||
|
|||
Opgelost, thnx
|
Labels |
iphone, url |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app om iphone photo app bij te werken | light | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-05-11 23:44 |
iPhone kan phone app niet starten | rem4rk4ble | iPhone Apps | 9 | 09-11-10 23:23 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Korte URL invoering, met welke app? | Illias_070 | Archief | 3 | 31-08-09 16:17 |
Muziek: iPod functie 3Gs: muziek valt weg bij openen andere app | dirkuijt | Muziek, foto & video | 1 | 19-08-09 14:24 |
|
|