app altijd via app store discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben door mijn bedrijf gevraagd om een app voor de iPhone te gaan schrijven dit alleen bedoelt is voor een aantal personen binnen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app altijd via app store
Ik ben door mijn bedrijf gevraagd om een app voor de iPhone te gaan schrijven dit alleen bedoelt is voor een aantal personen binnen het bedrijf.
Is het altijd nodig om je app via de app store te laten lopen?
mear1628 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beste Wubbe,
Bedankt voor je reactie. Mbt het maken van een app: Ik heb ervaring in Visual Basic, Bascom en C Het lijkt me dan toch dat het mogelijk is? Maar als ik de reactie van psychonikeo zie ....... |
|
|||
|
|||
Dan moet je de stap van lineair programmeren naar Object geörienteerd maken.
Psychonikeo heeft helemaal gelijk! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar als je even snel snel een app in elkaar wil draaien, dan wens ik je inderdaad wel succes. Ik had voor ik begon ook vrij veel ervaring met meerdere verschillende programmeertalen, maar vond de leercurve toch vrij stijl. En dan was ik al helemaal 'into' OO. Maar goed, mijn bedoeling is natuurlijk niet om iemand te ontmoedigen. Ik zag trouwens dat Wubbe nog niet vermeld had wat de prijs is om een applicatie aan te bieden via de Enterprise Program. Dit bedraagt 299 dollar per jaar. Daar moet je dus ook nog een afweging in gaan maken. |
|
|||
|
|||
Het is ook meestal niet de programmeertaal die voor de steile leercurve zorgt, maar de API. Elke API heeft zijn eigen filosofie en zijn eigen regels, en voordat je doorhebt hoe alles in elkaar steekt, ben je wel een paar maanden verder. Dus zelfs als de taal erg lijkt op een andere taal die je kent, is de kans groot dat de API totaal andere concepten gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Ben het niet met dat laatste eens. De API is geweldig eenvoudig bij Apple en reuzegoed gedocumenteerd. De stap van procedureel programmeren --> OO is lastig en zorgt voor de steile leercurve.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
|
|