NSURLconnection word 2 keer aangeroepen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Mijn app heeft een tijdje stilgelegen, maar heb het vandaag weer opgepakt. Mijn oude topic: klikje. Citaat: Hoi allemaal, Ik werk nu aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NSURLconnection word 2 keer aangeroepen
Hey allemaal,
Mijn app heeft een tijdje stilgelegen, maar heb het vandaag weer opgepakt. Mijn oude topic: klikje. Citaat:
Ik druk éen keer op de knop, en de methode word 2 keer aangeroepen: Aanroep 1:klik Aanroep 2:klik Heeft iemand enig idee? Alvast bedankt. Ps. Voor degene die de hele code in willen kijken, plus IB, hier is de app te downloaden. klik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen idee wie net het mailtje stuurde naar mijn emailadres, maar dat werkte prima iig. Heb éen keer "HalloTest" binnen gekregen.
|
|
|||
|
|||
Na twee seconden in je interface builder gekeken te hebben heb ik het al gevonden.
Je hebt gewoon twee aanroepen naar je verstuur method. Kan je zien door de Connections Inspector te openen en je button aan te klikken. Er staat bij "Touch Up Inside": "Multiple". Een door de FirstResponder (dat is in dit geval je button) En de andere door de File's owner, wat waarschijnlijk de view is. Eentje weghalen dus.
|
|||
|
|||
Zo vreemd, ik heb hier echt tig keer naar gekeken. Mooi dat het opgelost is nu.
Volgende vraag: Hoe kan ik informatie uitlezen die de webpagina teruggeeft? |
|
|||
|
|||
Die staat dan toch in je responseData..?
|
|
|||
|
|||
Als het formulier gepost is, staat er op mijn site iets dergelijks als "gelukt!".
In mijn NS log komt als responsedata te staan: "37842 34"(zoiets). Hier kan ik dus vrij weinig mee. |
|
|||
|
|||
Code:
NSString* responseString = [[NSString alloc] initWithData:responseData encoding:NSASCIIStringEncoding]; NSLog(@"response = %@", responseString); |
|
|||
|
|||
Mijn laatste stuk vervangen met dat? (:
|
|
|||
|
|||
Oh wacht, ik zie het al. Even proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NSURLConnection webpagina uitlezen | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 02-05-11 16:07 |
NSURLConnection post word twee keer aangeroepen | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 03-02-11 10:31 |
SDK 3.0: audioPlayerDidFinishPlaying:succes: wordt niet aangeroepen | Thaurin | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 08-05-09 14:17 |
NSURLConnection https | dikketienes | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 26-03-09 22:27 |
|
|