Een iPad app besturen met een iPhone app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum genoten, Ik zou graag willen weten of het technisch mogelijk is en of toegestaan is door Apple om twee apps te ontwikkelen 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een iPad app besturen met een iPhone app
Hallo forum genoten,
Ik zou graag willen weten of het technisch mogelijk is en of toegestaan is door Apple om twee apps te ontwikkelen 1 voor iPhone 2 en 1 voor de iPhone 4. Waarbij de app op de iPad 7 waarden kan laten zien die je kunt laten verhogen en verlagen in waarde m.b.v. schuifjes op de iphone interface. Ik hoop dat het mogelijk is via blue tooth if Wi-Fi en ontvang graag jullie inschatting en eventuele tips over reeds bestaande vergelijkbare setjes. Al vast bedankt voor jullie reactie. Groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is mogelijk. De app Chopper 2 maakt hier ook gebruik van. Werkt via Bluetooth dacht ik.
|
|
|||
|
|||
Chopper 2 is echter ook te spelen als volwaardige game op de iPhone. Het is meer dan alleen een afstandsbediening voor de iPad versie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestaat er een screenlock app met een foto? | BoB_Ross | iPhone Apps | 1 | 24-10-08 02:37 |
|
|