App maken voor profielenwebsite discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Ik wil voor een profielenwebsite een applicatie maken waar je o.a. je berichten kunt lezen. Nu is het makkelijk gezegt om een webView ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App maken voor profielenwebsite
Hoi Allemaal,
Ik wil voor een profielenwebsite een applicatie maken waar je o.a. je berichten kunt lezen. Nu is het makkelijk gezegt om een webView te maken en hier alles in te laden, het is veel leuker om alles te 'importeren' naar Labels en tableViews. Heeft er iemand een idee van welke functies ik hier voor gebruik moet maken? Om bijvoorbeeld berichten van de website (de onderwerpen) onder elkaar te weergeven in een tableView en door deze aan te klikken het bericht te kunnen lezen? Of is dit helemaal niet mogelijk.. Wie kan mij helpen? Dankjewel !
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Biedt die website een SDK/API?
|
|
||||
|
||||
Nee, er is dan wel een mobile website van maar ik weet niet of ik daar iets mee kan?
|
|
|||
|
|||
Om welke site gaat het?
En je kunt de data parsen, maar als de website geen api heeft wordt het veel werk vrees ik maar het kan zeker. |
|
||||
|
||||
http://www.almere4you.nl
Mobiele versie: http://www.almere4you.mobi Maar hoe gaat data parsen in zn werk? Ja ik weet wel zeker dat de website geen api heeft, het is niet echt onwijs groot ofzo. |
|
||||
|
||||
Iemand die kan uitleggen hoe ik html data kan parsen?
|
|
|||
|
|||
Let me google that for you
1e resultaat levert denk ik al heel wat op (zie ook http://blog.objectgraph.com/index.ph...e-development/) ... |
|
||||
|
||||
Kom op, we zijn hier geen kinderen van 10. Ik begrijp best wel waar ik naar moet zoeken, maar misschien is er iemand die een example heeft of zegt van ja dan moet je daar kijken... Zo'n reactie heb ik natuurlijk weinig aan.
|
|
|||
|
|||
Ik snap je reactie niet helemaal ik vond het grappig om lmgtfy te gebruiken, maar als je de links gebruikt die ik geef krijg je meteen nuttige informatie over een library (libxml2, eigenlijk is het een wrapper) die je kunt gebruiken onder objective-C voor het parsen van HTML data. Er staat ook example code bij...
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, de gegeven pagina heeft alles wat je nodig hebt.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App laten maken voor Wijkfeest? | Graf Zum Kotzen | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 23-10-11 16:20 |
Kosten app maken voor ipad | haroldv | iPad Apps | 1 | 08-12-10 15:10 |
Updates maken voor iphone app. | koninglol | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 09-04-10 20:33 |
windows programma voor app maken | cedricgl | iPhone Apps | 1 | 29-10-08 11:38 |
|
|