Dictionary discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben bezig met een app die gebruikt maakt van dictionary's. Ik heb 5 verschillende dictionary's. NL, EN, FR, DU, LA. Mijn dictionary maakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dictionary
Hallo,
ik ben bezig met een app die gebruikt maakt van dictionary's. Ik heb 5 verschillende dictionary's. NL, EN, FR, DU, LA. Mijn dictionary maakt gebruik van een alphabet. Dus rechts staat a/z. Ik wil dus de woorden in 5 talen die in a/z moeten komen. Maar ik wil ook dat je via de instellingen een taal kan uitzetten. Hoe moet ik die woorden in een dictionary zetten? Als je het niet snapt: - 5 Talen met veel woorden, Moeten in een TableView van a/z. - Als ik een taal uitzet moeten die woorden weg uit die taal. Hoe kan ik die woorden het makkelijkste in een dictionary/array zetten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja moet teksten niet in een Dictionary zetten. Dat doe je in een resource bundle en dan haal je ze met localizedStringForKey op.
Uitleg: Internationalise your iPhone App API: NSBundle API Documentation
Leon [iPhone- en Java ontwikkelaar] Laatst gewijzigd door wubbe; 08-07-11 om 17:32. Reden: Verbeterd. |
|
|||
|
|||
Het zijn geen teksten het zijn woorden, of "mag" dat ook niet in een dictionary?
|
|
|||
|
|||
Tuurlijk mag dat ook.
Je moet dan de woorden in verschillende talen in verschillende 'takken' van de Dictionary zetten Dus voor Duits: [NSDictionary objectforkey:@"DE"], enzovoort. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Jep dat is hem
|
|
||||
|
||||
Zou je dan a.u.b. je vragen daarover tot dat topic willen beperken?
(tenzij ze echt over iets heel anders gaan) // Slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
applicatie Diner Dictionary | pascale | iPhone Apps | 2 | 08-05-10 11:06 |
|
|