AirPlay audio discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik ben bezig met een app om je muziek af te spelen. Hij maakt gebruik van de muziek uit de iPod app. Je kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AirPlay audio
Hee,
Ik ben bezig met een app om je muziek af te spelen. Hij maakt gebruik van de muziek uit de iPod app. Je kunt AirPlay dus aanzetten door twee keer op de home button te klikken en naar rechts te swipen. Ik zou graag willen dat je AirPlay in de app zelf aan te zetten, maar kan er op internet niet echt iets over vinden. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, hoe? De djay app van algoriddem kan dit ook, maar die maakt zo ver ik weet gebruik van de MPVolumeView en daar maak en wil ik ook geen gebruik van maken in mijn app. Groeten Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat je al zegt, mijn radio apps hebben een volume slider dus daar komt dan vanzelf zon airplay icon naast geen idee hoe het gaat zonder volume slider maar het mogelijk zijn lijkt me.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AirPlay | played | iPhone algemeen | 61 | 16-07-11 03:12 |
Windows: Airplay | mexxer | iTunes | 7 | 03-05-11 20:01 |
AirPlay | ProMac | iPad algemeen | 1 | 24-11-10 13:53 |
|
|