Web app maken. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag een webapp maken, maar ik weet niet hoe?! Ik heb met widgetbox geprobeerd, maar das niet veel soeps. Weet iemand andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Web app maken.
Hallo,
Ik wil graag een webapp maken, maar ik weet niet hoe?! Ik heb met widgetbox geprobeerd, maar das niet veel soeps. Weet iemand andere manieren? Ik heb niet heelveel verstand van HTML 5 enz. Groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iWebkit
iWebKit | SnippetSpace DEMO van iWebkit en wat je ermee kunt: http://snippetspace.com/iwebkit/demo/ |
|
|||
|
|||
ik heb dat al, mar ik snap het niet helemaal. kunt u wat uitleg geven? ik kan het iwebkit programma zelf ookniet vinden, alleen plaatjes, groetjes, westwood
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik lees al dat je dat niet hebt, dan zou ik eerst maar eens beginnen met de basis van HTML en CSS te leren want anders kun je natuurlijk geen web-app maken. Later als je uitgebreidere web-apps wilt maken zul je waarschijnlijk ook PHP en MySQL gaan moeten leren echter moet je eerst met HTML en CSS beginnen. Zoek op Google maar eens HTML basis, of HTML tutorails dan krijg je genoeg resultaten. Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Native web-app maken?! | Afstkla | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 21-09-10 08:57 |
Iphone (web)app maken | Dreissen | iPhone Apps | 31 | 09-01-10 15:37 |
Web applicatie als een echte "App Store app" opstarten | S¡mon | iPhone Apps | 0 | 19-09-09 15:09 |
Poker freeroll web app | sjako | iPhone Apps | 2 | 30-03-09 21:08 |
Poker web app | sjako | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 30-03-09 18:10 |
|
|