textfield en label probleem discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond, ik zit een al een tijdje te *****n met xcode en vind het een erg fijn programma. ik ben bezig om een app te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
textfield en label probleem
goedenavond,
ik zit een al een tijdje te *****n met xcode en vind het een erg fijn programma. ik ben bezig om een app te maken die gebruikt van spelers namen. dus ik wil een spelersnaam ingeven en die de rest van het spel gebruiken. alleen ik stuit op een probleem als ik de spelers naam ingeef dan wist hij hem als ik van view verander. Code:
- (IBAction)NamePlayer7:(id)sender { Player1.text = namePlayer7.text; } wie kan mij helpen? dankje allard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien een beetje voor de hand liggend, maar misschien moet je de gegevens opslaan...
|
|||
|
|||
hoe?
misschien beetje kort door de bocht maar ik ben me rot aan het zoeken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Android label + Woody Folders | ShortyEx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-06-11 11:16 |
Label bij telefoonnummers slaan niet op | remco747 | iPhone algemeen | 3 | 18-09-10 18:40 |
Icon label alignment issue | Klavertje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-08-10 18:58 |
Wat is ''Toon Aan/Kopi-label'' en ''Blinde kopie naar mij'' (Mail Instellingen). | Antonio6 | iPhone algemeen | 5 | 03-08-09 21:58 |
Cocos2d Label kleur | iPhoneChilly | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 10-03-09 16:25 |
|
|