waar is de wijziging van de appstore functie in IOS5 discussie in Apple TV - 1e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat met de komst van IOS het mogelijk was dat bij installeren of updaten van een APP de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar is de wijziging van de appstore functie in IOS5
Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat met de komst van IOS het mogelijk was dat bij installeren of updaten van een APP de storer gewoon open bleef en niet meer zou sluiten.
Nu kan het aan mij liggen maar als ik een update uitvoer sluit de appstore gewoon zoals ook in de IOS4 etc, is dit een instellingen, indien ja waar is dit in te stellen ik kan dit niet vinden..... Iemand een idee hoe dit zit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS5 appstore crash | riccardo92 | iPhone algemeen | 5 | 16-10-11 22:07 |
iPhone: Updaten van 4.0.2 naar iOS5 met behoud van baseband | Milanello | Jailbreak | 6 | 14-10-11 00:06 |
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? | benna | Jailbreak | 3 | 12-10-11 20:38 |
[iPod Touch] Apps veranderen na wijziging | Bendji | iPhone Apps | 5 | 23-02-09 08:31 |
Vodafone biedt eigen Appstore aan. Waar? | MacF | Vodafone | 2 | 05-02-09 21:52 |
|
|